tirsdag 7. juni 2011

Fri som fuglen!

Ferdig med justerende muntlig eksamen i dag og ERGO ferdig med bachelorgraden! Deilig med ett par måneder fri fra universitetet før det bærer rett på mastergraden ;)

Gleder meg til å oppdattere bloggen, innrede og kose meg med leiligheten igjen! Det første som skal gjøres er å få i stand balkongen!

Inspirasjon:



Jeg husker ikke hvor jeg fant bildet så beklager manglende referanse! (sett meg gjerne på plass om noen vet).

Det er forresten NIB utfordring UTEROM nå - så håper å plukke ut litt INSPO der og!

Endelig er sommern på vei - og JEG tilbake til normalen!

6 kommentarer:

  1. Nydelig inspirasjonsbilde! Vi har planer om å henge opp seil over deler av uteplassen - og ikke minst skal vi ha en lounge avdeling. Gleder meg til å følge med på uterommet deres.

    :)

    SvarSlett
  2. Og gratulerer så mye med fullført utdannelse! Nyt friheten :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer kjære deg! Nå kan du bare slappe av å kose deg!

    Klemmer fra Despite color

    SvarSlett
  4. så hyggelig å se at du er tilbake her,
    og gratulerer med bachelor! nyyyyt ferien!
    gleder meg til å få se hvordan dere innreder balkongen!
    ha en fiiin solskinnssøndag!

    SvarSlett
  5. Nydelig inspirasjon! Ingenting sier sommer som hvite seil!

    Og ikke for å sette på plass, men for info: bildet er vel fra BoligDrøm?

    Hilsen Ved leilighet http://vedleilighet.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Gotta disagree. Teen Titans wasn't replica watches uk made for adults. It was replica handbags made for kids. To expect it to show the sophistication of Ghost In The Shell is unrealistic and not what that show replica wathces is about.

    SvarSlett